Jokaisella toimivalla yrityksellä on olemassa oma erinomaisuutensa, josta puhumme timanttina
Usein on niin, että se ei ole asiakkaan silmin riittävän selkeästi esillä. Keskeisimmät kilpailutekijät voivat olla jopa niin itsestään selvyyksiä, että niitä ei aina huomaa itsekään.
Olemme olleet hiomassa näkyväksi asiakkaittemme timanttia, joka on löytynyt esimerkiksi:
Palveluprosessista
Osaamisesta
Tuotannon tai tuotteen erinomaisuudesta
Kumppanuudesta
Asiakaskohtaamisissa asiakkaan saama lisäarvo pitää tuoda reilusti esiin ja siihen liittyvä viestin pitää olla selkeä ja nopeasti oivallettavissa. Viestin punaisen langan pitää kulkea eteenpäin myös asiakkaan omassa organisaatiossa.
Asiakasarvo - Tee oivaltaminen helpoksi
Asiakasarvo - Tee oivaltaminen helpoksi
Myyntitapaaminen:
Arvon oivallutus
Asiakkaan sisäinen palaveri:
Väline auttaa viestinviejää
Tehdään yhdessä näkyväksi sen, mikä teillä on erinomaista
TEOLLISUUDEN ALIHANKKIJA – Tarjouslaskijasta kumppaniksi