Joskus kasvu ei vaadi lisää, vaan vähemmän.
Vuonna 2022 meillä Myyntivoimalla havahduttiin siihen, että porukkamme aikaa meni tolkuttomasti kaikenlaiseen säätämiseen. Olimme palvelleet asiakkaitamme yli 20 vuoden ajan laajasti myynnin ja markkinoinnin saralla. Teimme asiakkaillemme montaa lajia CRM järjestelmätoimituksista some-päivityksiin. Olimme kasvaneet 20 henkilön porukaksi. Hyvää jengiä kaikki, mutta kokonaisuuden fokus oli kadonnut.
Tästä tuskaisesta olosta alkoi matkamme Myyntivoiman ytimen kirkastamiseen. Kaksi vuotta etenimme kuin sipulia kuorien, kerros kerrokselta. Olemme käyneet läpi toimintatapamme, tuotteemme, henkilöstömme, erinomaisuutemme ja asiakkaamme. Ydin kysymys: Kenelle ja millä palveluilla me tuomme suurimman lisäarvon?
Nyt on vuosi takana uuden Myyntivoiman aikaa. Uudistumisen myötä asiakkaidemme palaute on ollut selkeää: Sipulin kuorimisen tuloksena on terävämmät palvelut, jotka tuottavat todellista arvoa asiakkaillemme. Sellaista lisäarvoa, mitä asiakkaamme ei saa mistään muualta.
Koemme, että olemme löytäneet Myyntivoiman ytimen: Autamme teitä hyvät asiakkaamme ihmisten kohtaamisessa ja arvon näkyväksi tekemisessä!