Timantti - Arvo näkyväksi

Erinomaisuus esiin

Jokaisella toimivalla yrityksellä on olemassa oma erinomaisuutensa, josta puhumme timanttina

Usein on niin, että se ei ole asiakkaan silmin riittävän selkeästi esillä. Keskeisimmät kilpailutekijät voivat olla jopa niin itsestään selvyyksiä, että niitä ei aina huomaa itsekään.

Olemme olleet hiomassa näkyväksi asiakkaittemme timanttia, joka on löytynyt esimerkiksi: 

Palveluprosessista
Osaamisesta
Tuotannon tai
tuotteen erinomaisuudesta
Kumppanuudesta

Asiakaskohtaamisissa asiakkaan saama lisäarvo pitää tuoda reilusti esiin ja siihen liittyvä viestin pitää olla selkeä ja nopeasti oivallettavissa. Viestin punaisen langan pitää kulkea eteenpäin myös asiakkaan omassa organisaatiossa.

Asiakasarvo - Tee oivaltaminen helpoksi

Asiakasarvo - Tee oivaltaminen helpoksi

Myyntitapaaminen:

Arvon oivallutus

Asiakkaan sisäinen palaveri:

Väline auttaa viestinviejää

Tehdään yhdessä näkyväksi sen, mikä teillä on erinomaista

Selvitetään yhdessä teidän tilanne ja etenemisen askeleet.

Soita ja ota ensimmäinen askel